Často kladené otázky

  1. Musím být registrován pro nákup? Ano, bez registrace a potvrzení, že jste reklamní agentura nebo VO kancelářskými potřebami nelze nákup realizovat.
  2. Co je zapotřebí pro registraci? Kontaktovat příslušného regionálního manažera a dodat potřebné údaje, nebo se registrovat přes registrační formulář na vstupu do e-shopu a vyčkat na autorizaci obchodním oddělením.
  3. Za jak dlouho objednané zboží dostanu? Pokud je zboží skladem a objednané bez dalšího značení, je objednávka zpravidla expedována v den objednání, pokud zboží není skladem nebo je objednávka se značením, budete kontaktováni produkčním oddělením s potvrzením termínu realizace.
  4. Jaká jsou potřebná data pro tiskovou zakázku? Logo v křivkách, nejlépe ve formátu CDR, EPS, AI, PDF a specifikace barvy dle Pantone vzorníku.
  5. Jak získám aktuální vzorkovníky propisek? Vzorkovníky zapůjčujeme partnerům s odběrem nad 50 tis. Kč bez DPH za kalendářní rok. Vzorkovníky jsou 1x ročně, vždy v létě, aktualizovány.
  6. Jsou ceny v katalogu a na e-shopu uvedeny s DPH nebo bez? Jsme plátci DPH, všechny ceny, které uvádíme jsou bez DPH.
  7. Jakou barvou píšou nabízené propisky? Všechny naše propisky píší modře.
  8. Jaká je platnost katalogu PEN MASTER? Katalog reklamních propisek 2021/22 platí od 15. 5. 2021 do vydání nového katalogu.
  9. Jaká je standardní doba pro vyřízení objednávky s potiskem? Termín vyřízení je zpravidla 10 dní od odsouhlasení náhledu a
    objednávky. O přesném termínu realizace vás informuje produkční
    oddělení.

 

Toto je formulář - neváhejte se zeptat..