Asistent nákupu- kontrola kvality

 

Hledáme pečlivého, strukturovaného člověka s logickým myšlením. Budete součástí rozvíjejícího se nákupního oddělení, kde jsou velké možnosti pro seberealizaci.

Jste učenlivý? Dotahujete věci do konce? Pokud ano, určitě nás kontaktujte!

Co budete dělat?

  • zprocesování produktové dokumentace
  • kvalitativní kontrola při příjmu zboží
  • administrace kontrol u asijských dodavatelů
  • spolupráce na řešení kvality produktů v rámci dalších oddělení
  • administrativa v rámci nákupního oddělení
  • rozvoj nových postupů a zlepšování procesů

Co od Vás očekáváme?

  • minimálně středoškolské vzdělání s maturitou
  • jazykové znalosti: ČEŠTINA – výborná, ANGLIČTINA – komunikativní
  • pečlivost, strukturovanost, logické a mírně technické myšlení
  • znalost angličtiny výhodou, komunikace s dodavateli probíhá v angličtině
  • cit pro detail, i na propisce je jich mnoho a musí být OK
  • efektivní využívání svého času = v záplavě činností se musíte umět zorientovat
  • zkušenost na obdobné pozici vítána

Co vám můžeme nabídnout?

  • práci na HPP (případně možnost zkráceného úvazku)
  • 5 týdnů dovolené
  • zajištěné obědy s příspěvkem zaměstnavatele
  • občerstvení na pracovišti
  • slevy na firemní produkty
  • Multisport karta s příspěvkem zaměstnavatele
  • osobní přístup a seriózní jednání, přátelská pracovní atmosféra
  • vstřícnost při řešení rodinných záležitostí: Chápeme, že rodina je důležitá, a poskytujeme vám flexibilitu při řešení rodinných záležitostí.
  • společenská odpovědnost firmy prostřednictvím našeho vlastního Nadačního fondu Gabrielis www.psanipomaha.cz

Zaujala vás tato pozice? Tak na nic nečekejte a pošlete nám svůj životopis:

KONTAKT:

Radka PIVNÁ

radka.pivna@adorepen.cz